Oversikt

• Ponnikurs 4 dager i uken, mandag- torsdag. 45 minutter per time. Fra 4 år og oppover. Vektgrense 50 kg. Et tilbud på nivå fra nybegynner til videregående.
  • Hestekurs 4 dager i uken, mandag- torsdag. 45 minutter per time. Fra 10 år og oppover. Vektgrense 80 kg. Et tilbud på nivå fra nybegynnere til viderekommende.
  • Ukentlig sprangkurs på ponni og hest, med krav om at eleven behersker ponnien/hesten i alle gangarter og har god kontroll.
  • Rideleir i vinterferien og 4 uker på sommeren (de to første ukene etter skoleslutt og de to siste før skolestart). Beregnet på barn i skolealder.
  • Helgekurs med interne og eksterne trenere i sprang og dressur.
  • Privattimer og gruppetimer avtales direkte med rideskolen.
  • Rekrutteringsdager der man på rideskolehest/ ponni kan øve på å ri konkurranser helt uformelt.
  • Åpen dag, et tilbud for å komme på anlegget å se, ri runderidning og kose med hestene
  • Grønt kort, et tilbud som gis en til to ganger pr. år. Dette er et kurs som gir tilgang til stevnedeltagelse. Sikkerhets og reglementskurs.
  • Forsikring: rideskolen har ingen ordinær forsikring på sine elever.  Som i all idrett kan ulykker inntreffe. Det er dyr vi har med å gjøre, og uforutsette hendelser kan skje. Vi oppfordrer derfor alle til å ordne egen barneforsikring for sine barn.

All ridning foregår på egen risiko

Jeg vil dele: